Turkosa toner



[Foto: Hemmakatten]

Jag längtar efter färg och härom dagen var det den här härliga blå nyansen som fångade mitt öga extra mycket. Turkosa toner var jag än vilade blicken. En färg som definitivt piggar upp vilket rum som helst. Vi tog en sväng till Åhléns som har många fina detaljer i denna nyans. Vi gick också en stund på IEMS, som har mitt favoritporslin från PIP Studio samt många underbara fat från Mateus. Och sedan när vi hade fått tillräckligt med intryck och inspiration från butikerna slog vi oss ner på mysiga Le Pain Francais på Vallgatan. Baguette med getoströra slår det mesta. Det var en trevlig stund för samtal och för att vila fötterna. När energidepåerna var påfyllda igen och vi gick ut i den kalla luften möttes vi av en vacker röd himmel. Då gillar jag livet. En uppfriskande promenad tog mig hemåt och påsen slog mot benen. Några turkosa ljus fick faktiskt följa med hem...

Ha en fin onsdag!




[Foto: Hemmakatten]

© COPYRIGHT 2012 Hemmakatten
Om du vill låna mina bilder, glöm inte att fråga först och länka till Hemmakatten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0