Dagens stilleben


[Foto: Hemmakatten]

Krispigt vitt blir det idag. Det känns fräscht och matchar den vita gnistrande snön utanför fönstret. Nästan helgkänsla redan faktiskt. Vill ha så mycket ljus som möjligt just nu. Men visst märks det att vi går mot ljusare tider? Särskilt när eftermiddagarna blir längre genom att det är ljust en aning längre för varje dag som går. Underbart! Fina papegojtulipaner, duk från Serholt och så mina vanliga keramikljusstakar pryder köksbordet och jag blir lika glad varje gång jag går in i köket och möts av denna syn. Ikväll tänkte jag göra en extra god middag med fisksoppa och aioli. Återkommer om jag får till någon bra bild på måltiden. Ha en fin torsdag!


[Foto: Hemmakatten]

© COPYRIGHT 2012 Hemmakatten
Om du vill låna mina bilder, glöm inte att fråga först och länka till Hemmakatten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0