Blå inspiration



[Foto: Hemmakatten]

Jo då, jag fortsätter på det blå spåret och visar några inspirationsbilder med färgsprakande fina produkter från Marimekko. Butiken Klara of Sweden har mycket trevligt att bjuda på. Som en godisbutik med klara härliga färger och söta, aptitretande former. Det är bara att välja och vraka. Den estetiska ådran njuter, tyvärr kan jag inte säga detsamma om plånboken. Det är en smula "pricy" så det får ofta stanna vid en titt. Men en ny plåtburk till teet måste jag väl ändå snart unna mig? Eller en fin vårmugg? :) Jag får anledning att återkomma!



[Foto: Hemmakatten]

© COPYRIGHT 2012 Hemmakatten
Om du vill låna mina bilder, glöm inte att fråga först och länka till Hemmakatten!


Kommentarer
Postat av: Inger

Vilka härliga vårbilder. Jag skulle också vilja ha en ny vårmugg. Ha en bra helg.

2012-02-18 @ 12:19:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0