Amazing


[Foto: Hemmakatten]

Vet inte om det bara är jag men har vi inte redan nu förstått vem som ska vinna Melodifestivalen i år? Efter Dannys framträdande igår känns det ganska givet. Även om jag blev förvånad över att hans annars så säkra sång svajade en aning. Nerver? Hög danspuls? Och även om jag tror att min personliga favorit Loreen kommer att ge honom en hård match om två veckor. Nåväl, jag tycker om texten och energin i Dannys låt Amazing och försöker behålla den känslan under dagen här. Jag behöver vara alert och skärpt då jag förbereder en presentation till imorgon. Jag tar inte bara musik till hjälp utan även smarrigt matintag i form av bake-off ciabatta. Finns det något enklare? 10 minuter i ugnen och det sprider sig en ljuvlig väldoft i hela köket och smaken sedan... Mums!

Gult frukostporslin från Bruka design, servett Marimekko.


[Foto: Hemmakatten]

© COPYRIGHT 2012 Hemmakatten
Om du vill låna mina bilder, glöm inte att fråga först och länka till Hemmakatten!

Kommentarer
Postat av: KNORKAN - Presenter & Inredning

Varmt välkommen till KNORKAN ♥

2012-02-26 @ 12:40:56
URL: http://www.knorkan.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0