Inspanat

[Foto: Hemmakatten]
 
En sen eftermiddag för ett tag sedan gick jag till inredningsbutiken Grandma´s. Alltid snyggt och inspirerande, särskilt nu inför julen. Jag gillar den krans som man har hängt upp i taket och från den hängt julgransprydnader. Enkelt och stilfullt och går att variera i det oändliga. Granen har också fått en mer minimalistisk och glamourös touch med alla sina silverkulor. Det är nästan så jag hade velat fira jul i butiken. Vakna upp i den härligt bäddade sängen och dricka en kopp te ur det fina porslinet, och sedan sätta mig i den sköna fotöljen och öppna alla vackra paket.
 

[Foto: Hemmakatten]
 
© COPYRIGHT 2012 Hemmakatten
Mina texter & bilder får ej kopieras eller användas utan mitt tillstånd.

Kommentarer
Postat av: Kaffehörnan

Vad härligt detta ser ut

2012-12-14 @ 10:22:27
URL: http://www.kaffehornan.se
Postat av: Hanna Karlsson

Vad mycket fint!

2012-12-15 @ 06:02:14
URL: http://hannafialotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0