Frukost

[Foto: Hemmakatten]
 
Är det jul så är det. Dagens frukost bestod av egenhändigt bakade lussekatter. Idag blir det en tur till stan och lämna tillbaka en julklapp. Lugnt och skönt dessa lediga dagar. Inga måsten. Tids nog väntar jobb. Ikväll börjar Fjällbakamorden som baseras på Camilla Läckbergs romaner. Tänkte jag skulle slänga ett öga på detta för att se hur övergången från litteratur till tv-formatet blir. Ha en fin annandag jul!
 
© COPYRIGHT 2012 Hemmakatten
Mina texter & bilder får ej kopieras eller användas utan mitt tillstånd.

Kommentarer
Postat av: Helena

Det är skönt med ledighet! I morgon ska jag koppla av ordentligt för då är det inga måsten eller tider att passa för min del.

2012-12-26 @ 23:06:50
URL: http://helenassota.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0