1:a advent

[Foto: Hemmakatten]
 
Ett ljus är tänt idag denna söndag och första advent. Här börjar stämningen komma så smått. Adventsljusstaken är nästan klar, bara några ytterligare dekorationer ska läggas till, och sedan är det dags att hänga några lysande stjärnor i föntren. En del blomsterplanteringar är på plats. Den här fina cyklamen satte jag bara i en enkel zinkkruka så länge. Kanske får den flytta till en större form och får sällskap av murgröna och hyacinter. Men jag spar lite på det... Hoppas att du får en fin första advent!
 
[Foto: Hemmakatten]
 
© COPYRIGHT 2012 Hemmakatten
Om du vill låna mina bilder, glöm inte att fråga först och länka till Hemmakatten!

Kommentarer
Postat av: Annika

Mysigt tid nu, hoppas du får en fortsatt mysig dag.
Kram

2012-12-02 @ 16:09:20
URL: http://vikeskars.blogspot.se
Postat av: Helena

Vilken fin ljusstake i zink du har. Det har jag inte sett någon förut. Jag är på hemväg nu och ska mysa kvällen hemma med att tända första ljuset i staken.
Ha en go kväll! Kram

2012-12-02 @ 17:55:01
URL: http://helenassota.se
Postat av: Inger

Hoppas att du haft en fin första advent. Härlig cyklamen.

2012-12-02 @ 19:12:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0