Planterat

[Foto: Hemmakatten]
 
Jag blev som sagt positivt påverkad av mitt besök i Botaniska trädgården i helgen och fick inspiration att pynta på balkongen och plantera om nya blommor. Istället för halvvissna, eller rättare sagt helvissna penséer, ståtar nu praktfulla hortensior i en härligt blålila nyans i krukorna. Tog också ut några kuddar (liten Mairo, stor Designers Guild) och ljus dagen till ära för att piffa ordentligt. Det blev som nytt tycker jag. Tänk vad färg och fräscha växter kan göra!
 
[Foto: Hemmakatten]
 
© COPYRIGHT 2012 Hemmakatten
Om du vill låna mina bilder, glöm inte att fråga först och länka till Hemmakatten!

Kommentarer
Postat av: Helena

Superfint! det ser jättemysigt ut:) Jag hade gärna kommit och suttit en stund på din balkong!

2012-08-22 @ 13:37:27
URL: http://baklust.blogg.se
Postat av: Cissi

Vad fint det blev!

2012-08-27 @ 13:24:37
URL: http://cissileandersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0