På väggen

[Foto: Svensk Fastighetsförmedling]
 
Ett trevlig inslag på måndagar är den Bostads-bilaga som följer med Göteborgs-Posten. Fullt med lägenheter och hus och det är kul att få inspiration. (Bilagan finns också os mäklarföretagen att hämta gratis). Särskilt tittar jag på inredningen i många annonser och går särskilt in på Hemnet för att beskåda en bostad lite mer noggrannt om det är något i inredningsväg som tilltalar mig. Den här måndagen blir jag nyfiken på den här väggen. Först trodde jag att det var en tapet men vid närmare beskådan ser det mer ut som en tavla. Läcker är den i alla fall. City-chict när vardagsrummet flyter ihop med köket. Detta blir dagens vägg!
 
[Foto: Svensk Fastighetsförmedling]
 
© COPYRIGHT 2012 Hemmakatten

Kommentarer
Postat av: Cissi

Det är kul att få lite nya ideer :)

2012-08-27 @ 13:23:55
URL: http://cissileandersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0