Pastasallad


[Foto: Hemmakatten]
 
Gårdagens middag smakade riktigt gott. Kanske var det för att den kändes välförtjänt. Jag simmade Göteborgssimmet som är en del av Göteborgsklassikern. Visserligen bara 1 km i Delsjön men det tog anmärkningsvärt på krafterna. Det blåste motvind halva sträckan och var ganska vågigt. Jag hade nog inte ätit en tillräckligt stadig frukost innan för jag tyckte inte jag hade kraft att ta i och ta ut mig som jag har kunnat på träningen inför simmet. Men jag genomförde det i alla fall. Och tog igen den kanske eventuella bristen på matintag inledningsvis av dagen senare på kvällen med en god pastasallad och ett glas rött. I pastasalladen hade jag fetaost, oliver, ruccola, soltorkade tomater, serranoskinka och färsk basilika. Gott och skönt att del två av Göteborgsklassikern är avklarad. Nu bara 1 mils löpning kvar. Men finalloppet är inte förrän i november. Gott om tid...
 
© COPYRIGHT 2012 Hemmakatten
Om du vill låna mina bilder, glöm inte att fråga först och länka till Hemmakatten!

Kommentarer
Postat av: Inger

Du är duktig som klarade Göteborgssimmet i Delsjön.

2012-08-19 @ 17:45:00
Postat av: Turid

Åh så smaskigt det ser ut!

2012-08-19 @ 22:54:56
URL: http://www.travelandfashion.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0