Ljusa drömmar

 
[Foto: Alvhem Mäkleri & Interiör]
 
Linnéområdet i Göteborg har alltid utövat en viss lockelse över mig. Sekelskifteslägenheter, stort utbud av caféer och restauranger, mitt i stan men ändå nära havet. Det finns just nu många fina lägenheter till salu, och särskilt gillar jag de bostäder som Alvhem mäkleri och interiör tar sig an att sälja. Deras styling och fotografier passar i vilket inredningsmagasin som helst. "Går igång" på den här fina bostaden och de ljusa tonerna, ljuset och snygga inredningen. Ljust och luftigt precis som jag gillar. Och detta kök! Tänk att få laga en god middag eller äta sin frukost här.
 
[Foto: Alvhem Mäkleri & Interiör]
 
© COPYRIGHT 2012 Hemmakatten

Kommentarer
Postat av: Cissi

Den stilen gillar jag med bäst!

2012-08-16 @ 08:18:24
URL: http://cissileandersson.blogg.se
Postat av: Turid

Vad fint! Den rosa pläden gjorde jättemycket:-)

2012-08-19 @ 22:55:52
URL: http://travelandfashion.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0