Äntligen fredag

[Foto: Hemmakatten]
 
Så är fredagen här igen. En lättnad att helgen äntligen står för dörren och jag kan ägna ledigheten till vad jag vill. Det enkla är oftast det vackra och jag försöker uppskatta vardagens enkelhet. Små detaljer eller händelser som gör att tillvaron känns roligare. Ett gott skratt, en riktigt god kopp te, lavendel som doftar underbart på balkongen, ett trevligt sms, en solig eftermiddag, kaneldoften som sprider sig utanför bageriet. Enkla företeelser som sätter lite guldkant på dagen. Jag kommer definitivt uppskatta de lediga dagar som ligger framför mig. Ha en fin fredag!
 
[Foto: Hemmakatten]
 
Bilderna är tagna utanför butiken Biddevind.
 
© COPYRIGHT 2012 Hemmakatten
Om du vill låna mina bilder, glöm inte att fråga först och länka till Hemmakatten!

Kommentarer
Postat av: Inger

Vill bara önskar dig en fin helg.

2012-08-24 @ 16:06:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0