Lördag


[Foto: Hemmakatten]

Premiärtur idag med nya cykeln - en riktigt bra födelsedagspresent! Jag är faktiskt en aning mör i benen men det är väl en vanesak helt enkelt. Det känns som ett bra komplement till löpträningen samt ett väldigt snabbt och smidigt transportsätt. Det blev ockskå en fika med familjen som trevlig paus, och snart är det dags för nästa aktivitet; middag med andra delen av familjen för att fira veckans bemärkelsedag. Inte mig emot. Hoppas att du får en fin kväll!

Jag är överförtjust i tulpaner - och visar därför veckans rosa bukett som sprider färg och glädje i vardagsrummet.


[Foto: Hemmakatten]

© COPYRIGHT 2012 Hemmakatten
Om du vill låna mina bilder, glöm inte att fråga först och länka till Hemmakatten!

Kommentarer
Postat av: Helena

Underbart vackra tulpaner! man blir så glad av fina blommor. Vilken fin present du fått. Tänk så många härliga cykelturer du ska ha framöver. ha en fin kväll:) Kram

2012-04-21 @ 20:22:04
URL: http://baklust.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0