Dagens fika

Äppelsmulpaj
[Foto: Hemmakatten]

Efter en och en halv timmas power walk tyckte jag att jag förtjänade en riktigt god eftermiddagsfika och slog till på en äppelsmulpaj som är väldigt enkelt och snabbt gjort. Och så vaniljsåsen och vaniljglassen till. Gudomligt gott! Onsdagen försvann rasande fort men ett gott tecken antar jag. Ha en fin kväll!

Mugg Filippa K för Rörstrand, fat Bruka design och servett Greengate. Pajformen i glas som skymtar i bakgrunden är ett fynd från Myrorna för 10 kr!



[Foto: Hemmakatten]

© COPYRIGHT 2012 Hemmakatten
Om du vill låna mina bilder, glöm inte att fråga först och länka till Hemmakatten!

Kommentarer
Postat av: Helena

Tack, snälla! Förkylningen har bättrat sig något.

Jag blev glaet sugen på äppelpaj nu. Du har alltid så fint porslin. Gillar det här rosa och den fina muggen til. Kram:)

2012-04-11 @ 21:46:13
URL: http://baklust.blogg.se/
Postat av: Karin

Mumsigt

2012-04-12 @ 02:10:45
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0