Aktiv vila


[Foto: Hemmakatten]

Städdag i föreningen. Vad snabbt det går ändå när man är ett gäng! På några timmar är allt färdigt. Nu tar jag en paus inne med fika (många fikabilder blir det) och landar lite. Från strilande regn till sol ute på några timmar gör att jag funderar på att ge mig ut igen så småningom på en långrunda antingen iförd jogging- eller promenadskor. Trots nederbörd känns det ändå som om våren har kommit till Västkusten, vilket är en rätt stor kontrast när jag ser bilder på vänners snögubbebyggande i Stockholmstrakten. Då gillar jag ännu mer att bo "söderut".

Annars passar jag på att njuta av denna lediga dag och bara vara. En så god sak som någon tills det är dags att ta nya tag. Men först andas och ta det lugnt en stund.

Ha en fin lördag!

© COPYRIGHT 2012 Hemmakatten
Om du vill låna mina bilder, glöm inte att fråga först och länka till Hemmakatten!

Kommentarer
Postat av: madelein - mamma till sex, tillgångar; Autism - ADHD

Vår småstugeförening har städdag nästa lördag! :-) Hoppas allt är bra med dig!

2012-04-14 @ 15:18:03
URL: http://madelein.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0