Sköna söndag


God fika från Franska bageriet
[Foto: Hemmakatten]

En kort runda på stan blev det och jag gjorde ett riktigt kap på Sisters som hade 20% rabatt på hela sortimentet för sina klubbkunder. Sedan tillbringade jag en mysig stund med familjen som bjöd på fika med goda saffrans- och vaniljbullar. Och jag beundrade nespresso-bryggaren i köket som jag tycker är riktigt snygg. Välsmakande kaffe brygger den också även om jag där får lita på andras omdöme då jag inte är någon kaffedrickare. Det enda som fattades var George Clooney som stod vid maskinen och bryggde sig en kopp. Då hade bilden varit komplett om jag säger så...:)

Tiden gick fort, men så är det när man har trevligt. Brorsan och jag spånade på en deckarintrig och skojade om att skriva vartannat kapitel. Hade varit kul men krävs som sagt en hel del disciplin och inte minst fantasi. Men leka med tanken är alltid roligt. Kvällen har därefter varit lugn och det passar mig utmärkt då en ny vecka väntar som förhoppningsvis har ett och annat äventyr att bjuda på. Hoppas att du har haft en fin söndag!



[Foto: Hemmakatten]

© COPYRIGHT 2011 Hemmakatten
Om du vill låna mina bilder, glöm inte att fråga först och länka till Hemmakatten!

Kommentarer
Postat av: Barnens Hjältar

Tack så mycket, allt har gått jättebra och nu är vi hemma igen :-)

2011-09-19 @ 10:50:40
URL: http://barnenshjaltar.blogg.se/
Postat av: Designtjejen/Emmelie

mums vad gott och så härligt det ser ut!!

Kramar

2011-09-19 @ 20:19:24
URL: http://designtjejen.blogg.se/
Postat av: Cissi

Härligt, dig går det ingen nöd på ;)



Kram



2011-09-20 @ 10:36:49
URL: http://cissileandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0