Höstfint




[Foto: Hemmakatten]

Jag var i Borås en sväng igår och gick förbi den härliga butiken Hjärterum som ligger i hjärtat av textilstadens uppfräschade centrum. Jag fastnade för de fina dekorationerna utanför butiken. Snyggt komponerat och vackra färger. Hösten när den är som bäst. I butiken finns både inredning, blomsterkreationer och en del mode. Alltid något att inspireras av. Jag höll mig utanför butiken denna gång då jag var på väg till ett kalas, men nästa gång ska jag tillbringa en lång stund i Hjärterum och botanisera bland deras fina sortiment.

Hoppas du får en skön söndag!

Butiken Hjärterum i Borås



[Foto: Hemmakatten]

© COPYRIGHT 2011 Hemmakatten
Om du vill låna mina bilder, glöm inte att fråga först och länka till Hemmakatten!

Kommentarer
Postat av: annika

Ååå har du varit på Hjärterum. Är det fint efter ombyggnaden? Jag brukar kika in deras blogg titt som tätt. Hoppas kunna komma dit iår men får se.

Fina dekorationer har dem iaf :)



Kram

2011-10-09 @ 13:35:51
URL: http://mindrom.blogspot.com
Postat av: Barnens Hjältar

Tack! Vad fina höstliga motiv :-)

2011-10-09 @ 22:20:49
URL: http://barnenshjaltar.blogg.se/
Postat av: Eleonore

Så fina lyktor det var på nedersta bilden, ser ut att vara en butik i min smak :D

Det var ju vanlig fransk nougat doppad i tunn shoklad och den var precis lika god som äkta fransk nougat! :)

2011-10-10 @ 15:54:04
URL: http://www.fika.med.nöjesgalaxen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0