Paus


[Foto: Hemmakatten]

Efter ett bra pass på jobbet idag känner jag mig nöjd. Har levererat det jag ska. Skön känsla. En del goda skratt blev det också under dagen vilket piggar upp. Promenad i kall härlig luft på hemvägen och jag passade på att göra några ärenden på stan. Ikväll har jag druckit Earl Grey (sprillans nytt och väldoftande från tebutiken), uppdaterat mig på vänfronten, läst i nya magasin som ha dimpt ner i brevlådan, bl.a. Elle Interiör, samt skrattat åt egensinniga doktor House ironiska repliker. Känner mig laddad inför morgonens träningspass. Hoppas på starka ben och en bra tid.

© COPYRIGHT 2011 Hemmakatten
Om du vill låna mina bilder, glöm inte att fråga först och länka till Hemmakatten!

Kommentarer
Postat av: Helena

Vilket mysigt hjärta du gjort med alla de små hjärtanen inuti!

2011-11-09 @ 11:36:59
URL: http://baklust.blogg.se/
Postat av: mia

Tack allt bara bra i det gråa vädret. Blogg torka och tidsbrist. Skönt när man känner ATT man gjort bra ifrån sig och skönt med paus. Idag var Jag ute och tog en morgon promenad i rask tackt skönt. Ha en bra torsdag snart bankar helgen på dörren. Kram

2011-11-09 @ 15:14:15
URL: http://etapptva.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0