Koppen


[Foto: Hemmakatten]

Ett behagligt lugn vilar över denna dag och jag har kunnat mjukstarta med frukost och en kopp Earl Grey i en keramikmugg som jag själv har tillverkat. Ganska tillfredsställande faktiskt att kunna skapa själv och sedan använda resultatet i vardagen. Det är något visst med att dricka te ur sin egen mugg. Keramikkursen är lika rolig som jag trodde och jag kommer med all sannolikhet att fortsätta även nästa termin. Det är lika bra att lära sig hantverket ordentligt när jag ändå håller på. Dagen är full av praktiska göromål, både hemma och på stan, och sedan väntar en trevlig fika med en tjejkompis.

Hoppas att du får en bra onsdag. Helgen närmar sig med stormsteg! Min favoritlåt idag: Jag kommer med Veronica Maggio som gör mig på gott humör.


[Foto: Hemmakatten]

© COPYRIGHT 2011 Hemmakatten
Om du vill låna mina bilder, glöm inte att fråga först och länka till Hemmakatten!


Kommentarer
Postat av: Helena

Vad mysigt med en lugn morgon och en kopp te i egen tillverkar mugg!:)

2011-11-30 @ 20:42:54
URL: http://baklust.blogg.se/
Postat av: Moa - Dagens blogg tävling ♡

Muggen ser god ut:)

2011-12-04 @ 16:16:19
URL: http://FUCKINGPOSERS.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0