Lugn

Äppelkaka - igen!
[Foto: Hemmakatten]

Visst är det så att äppelkaka hör hösten till? I söndags fick jag smaka en ny väldigt god variant hemma hos familjen som utgår från smördegsplattor där äppelklyftorna är inbakade. Saftigt och gott med ett fint komplement i den spröda mördegen. Kan se om jag får tag i receptet så kan jag dela detta här. Är en aning mör i benen idag efter gårdagens joggingrunda men längtar till nästa pass igen som får bli av snart, kanske redan ikväll. Tycker jag blir både piggare och lugnare efter ett träningspass. Bara vinster med ansträngningen med andra ord. Hoppas du får en fin tisdag!


[Foto: Hemmakatten]

© COPYRIGHT 2011 Hemmakatten
Om du vill låna mina bilder, glöm inte att fråga först och länka till Hemmakatten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0