Dagens stilleben



[Foto: Hemmakatten]

Dagens stilleben går i vitt och jag har samlat några objekt i keramik för att skapa en begynnade julkänsla. Årets första hyacinter är planterade i krukor från Twins home och jag matchar med två egenhändigt gjorda ljuslyktor samt en från Cecilia Wallseth. Och för att öka på stämningen ytterligare tänkte jag ladda med en energirik låt, dock inte med jultema, utan en dos 70-tal i ny modern Teddybears-tappning: Staying alive.

Jag studsar iväg till kontoret nu. Ha en fin tisdag!



[Foto: Hemmakatten]

© COPYRIGHT 2011 Hemmakatten
Om du vill låna mina bilder, glöm inte att fråga först och länka till Hemmakatten!

Kommentarer
Postat av: Barnens Hjältar

Åh så fint :-) hoppas allt är bra med dig!

2011-11-30 @ 15:18:51
URL: http://barnenshjaltar.blogg.se/
Postat av: Barnens Hjältar

Tack, ja jag kände att jag fastnat lite i det där småätandet så det här är perfekt för att komma in i sunda vanor och rutiner igen :-)

2011-11-30 @ 22:30:29
URL: http://barnenshjaltar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0