Vilsamt


[Foto: Hemmakatten]

Den här fotöljen såg jag i skyltfönstret hos Blomsterhuset i Bollebygd igår och jag föll direkt. Kanske är det den runda formen på ryggstödet eller de rundade armstöden, kanske den grå klädseln eller de romantiska kuddarna. Klart är i alla fall att det slog an en sträng hos mig. Det är väldigt fint att blanda gammalt och nytt så här. Inspirerande!

Gamla fotöljer går att fynda second-hand, på blocket, i butiker eller på auktion. Sedan nytt tyg eller kanske räcker det med bara en ny kudde för att piffa till arrangemanget...



[Foto: Hemmakatten]

© COPYRIGHT 2011 Hemmakatten
Om du vill låna mina bilder, glöm inte att fråga först och länka till Hemmakatten!

Kommentarer
Postat av: Barnens Hjältar

Åh vad fint, förstår att du föll för den :-)

2011-05-12 @ 23:02:52
URL: http://barnenshjaltar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0