Se rött


[Foto: Hemmakatten]

Helgens blomsterbukett består av ett fång härligt röda rosor. Jag kunde inte motstå den djupa röda nyansen i butik igår. Sätter piff på vardagsrumsbordet. Jag matchar med en röd skål från Bruka design som jag fick när jag fyllde. Perfekt att ha godsaker i, snacks eller något nyttigare i form av sallad. Just nu får den dock innehålla helggodiset, en gammal favorit Daim. Försvinnande goda.

I eftermiddag signerar Veronica Maggio sin senaste skiva här i Göteborg. Är det någon mer än jag som har fastnat för låten Måndagsbarn från förra plattan? Nynnar på den hela tiden. Tycker att låten kombinerar svenskt 60-tal med en latinamerikansk känsla. Något med rytmen...Bra är den i alla fall!

Ha en fin fredag!



[Foto: Hemmakatten]

© COPYRIGHT 2011 Hemmakatten
Om du vill låna mina bilder, glöm inte att fråga först och länka till Hemmakatten!


Kommentarer
Postat av: Cissi

Vilka fina rosor!

Daim är en av min sons nya favoriter så det slinker nog ner några sånna i våra magar ikväll med ;)



Tack för filmtipset!

Kram

2011-05-06 @ 14:57:09
URL: http://cissileandersson.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Åh vad fint! :)

2011-05-06 @ 17:52:32
URL: http://madeleinefroberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0