Pippi på turkost


[Foto: Hemmakatten]

Den här turkos nyansen förföljer mig. Jag ser den överallt och jag tycker att den är så himla läcker rent ut sagt i PIP Studios tappning med fantastiska mönster och färgkombinationer.


[Foto: Hemmakatten]

Dessa fina skålar, koppar, muggar, fat med flera finns hos Blomsterhuset i Bollebygd, men flera butiker har den goda smaken att ta in PIP Studio i sitt sortiment, bla IEMS.

Dessa bilder med den härliga turkosa nyansen får bli mitt söndagsbidrag till Fabriken.


[Foto: Hemmakatten]

© COPYRIGHT 2011 Hemmakatten
Om du vill låna mina bilder, glöm inte att fråga först och länka till Hemmakatten!

Kommentarer
Postat av: Barnens Hjältar

Ja jag såg att iems på frölunda torg hade en hel del Pip. Jättefint.

2011-05-16 @ 14:07:03
URL: http://barnenshjaltar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0