Pink Champagne


[Foto: Hemmakatten]

Jag gillar mitt nya rosa doftljus från Casa Linné, Pink Champagne som nu sprider sin väldoft i sovrummet. Mycket behagligt. Hos Casa Linné finns många trevliga doftljus allt efter tycke och doftsmak... Matchar mitt val av ljus med en kruka i rosa fattigmanssilver från IEMS som för tillfället huserar en orkidé. Bricka Bloomingville som jag har fyndat tillsammans med ljushållare på Blomsterhuset i Bollebygd.

Pink Champagne

[Foto: Hemmakatten]

Hemma hos mig går vissa album på repeat. Just nu är det Oskar Linnros och särskilt låten Från och med du, samt Veronica Maggios senaste platta där jag gillar många spår men Finns det en så finns det flera har det där lilla extra.

Ha en fin torsdag!

© COPYRIGHT 2011 Hemmakatten
Om du vill låna mina bilder, glöm inte att fråga först och länka till Hemmakatten!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej!



Du hade bilder på ljusblått mateusfat som var såå snyggt? Undrar om jag får låna dem (då jag tänker köpa likadana) om jag länkar till bloggen? :-)

2011-05-22 @ 06:40:48
URL: http://passionforpoison.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0