Love is in the Air


[Foto: Hemmakatten]

Idag är det kärlek i luften. Om det var bröllopsyra förra helgen i Storbritannien blir det idag en mer lågmäld tillställning i Göteborg. Jag ska på en borglig vigsel i eftermiddag och det ska bli intressant att se hur en sådan går till, och få dela glädjen med brudparet så klart. Det enda som fattas är en trevlig kavaljer att gå med ;).

Det röda hjärtat fick jag i present häromdagen och jag gillar det mycket. Har sett det i grönt hos IEMS. Det turkosa fatet kommer från Mateus.


[Foto: Hemmakatten]

© COPYRIGHT 2011 Hemmakatten
Om du vill låna mina bilder, glöm inte att fråga först och länka till Hemmakatten!

Kommentarer
Postat av: Karin

Oh vad roligt! have fun

2011-05-07 @ 13:34:52
URL: http://minegeninspiration.blogg.se/
Postat av: Karin

Hur jag orkar blogga? ja jobbigt är väl det sista det är:))

2011-05-07 @ 13:45:03
URL: http://minegeninspiration.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0