I nöd och lust


[Foto: Hemmakatten]

Gårdagens vigsel mellan mitt favoritpar blev en glädjefull tillställning. Jag blev genuint berörd av parets utstrålning och trofasta kärlek till varandra, av den påtagliga värme som deltagarna riktade till paret och av de fina ord som brudparet fick höra. Det vilade ett romantiskt skimmer över denna vackra dag som inte gick någon förbi. Kärleken omfamnades även av vädergudarna då solen bjöd på sina bästa leenden. Efter vigseln i rådhuset bar det sedan av hem till de nygifta. Champagnen i grönskande trädgård smakade ljuvligt och försommarbuffén med svenska och italienska klassiker likaså. En dag att minnas med glädje och värme! Grattis till brudparet! 

Rådhuset i Göteborg








[Foto: Hemmakatten]

Dessa snap shots från den fina gårdagen blir mitt söndagsbidrag till Fabriken.

© COPYRIGHT 2011 Hemmakatten
Om du vill låna mina bilder, glöm inte att fråga först och länka till Hemmakatten!

Kommentarer
Postat av: Barnens Hjältar

Åh vad fint med rosenblad i trappan :-)

Vad mysigt!

2011-05-09 @ 06:52:45
URL: http://barnenshjaltar.blogg.se/
Postat av: Cissi

Vad roligt med bröllop, det är så fint :)

2011-05-09 @ 14:43:30
URL: http://cissileandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0