Sova sött

Romantisk bäddning från Hemtex
[Foto: Hemmakatten]

Den här söta bäddningen finns just nu hos Hemtex. Gillar det romantiska anslaget med de runda rosa volangkuddarna, det småblommiga täcket samt  en sänggavel klädd i rosor. Jag hade sovit väldigt gott i den här sängen. Och apropå sova kändes det som jag knappt hade blundat förrän alarmet ringde i morse. Hade behövt en helg till för att verkligen vila upp mig efter några intensiva dagar med syskonbarnen. Roligt och tröttande på samma gång. Får försöka hålla ett "normalt" tempo idag, inga överväxlar kommer att läggas i.  

Idag visar termometern några plus. Är det bara som jag inbillar mig eller har våren kommit nu? Vårjackan åker på för att hjälpa den hett efterlängtade årstiden på traven. Och så några uppiggande toner från Aretha Franklin. Hoppas att du får en bra start på veckan!



[Foto: Hemmakatten]

© COPYRIGHT 2011 Hemmakatten
Om du vill låna mina bilder, glöm inte att fråga först och länka till Hemmakatten!

Kommentarer
Postat av: Gårdsromantik - Hjortgården i Kyrkbyn

De där kuddarna måste jag bara ha:)



Kram Maud

2011-03-14 @ 11:04:40
URL: http://havsviken.blogspot.com/
Postat av: Barnens Hjältar

Jag var inne på hemtex och såg dessa söta bäddningar idag, helt bedårande. Det blev två ting till babyn istället :-)

2011-03-14 @ 16:07:20
URL: http://barnenshjaltar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0