Söderut



[Foto: Hemmakatten]

Nu har jag bokat en resa söderut. Sicilien, Seychellerna eller Södra Frankrike kanske ni tänker. Men nej då. Ännu bättre. Blekinge! Jag längtar efter miljöombyte, att strosa runt på stan och kika in i min favoritbutik Marias presenter och träffa goda vänner. Ska bli riktigt kul då det har gått allt för lång tid sedan sist. Hösten och inte minst vintern har varit lång och annat har fått prioriteras. Men snart så är det dags.


[Foto: Hemmakatten]

Ett litet smakprov från Marias presenter. Mer kommer snart igen.

© COPYRIGHT 2011 Hemmakatten
Om du vill låna mina bilder, glöm inte att fråga först och länka till Hemmakatten!

Kommentarer
Postat av: Barnens Hjältar

Åh vad roligt, när jag åker söderut bir det Båstad. Har en väninna där som gärna tar emot både mig och resten av familjen när vi känner för det. Längtar till sommaren och våra härliga bad och grillkvällar :-)

Tack, ja jag tyckte med att det gröna lockade till vårkänslor :-)

2011-03-29 @ 21:27:09
URL: http://barnenshjaltar.blogg.se/
Postat av: Heart & Home

I den butiken har jag shoppat!

En mysig liten butik. :)

2011-03-29 @ 21:43:37
URL: http://heartandhome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0