Nu blommar det


[Foto: Hemmakatten]

Det blommar inte i naturen riktigt ännu men väl i skomodet. Dr Martens har kommit med en blommig variant av sin känga. För mig har Doc Martens varit synonymt med svart och punkighet, men nu finns det alltså en mer romantisk variant i handeln. Roliga tycker jag. Man blir lite gladare av färg och söta mönster. Och slipper kanske gå till den riktiga doktorn så ofta... Detta par såg jag hos butiken Johanssons i Göteborg men sortimentet finns i flera nätbutiker.

Doc MartensDr Martens finns bla hos Johanssons skor
[Foto: Hemmakatten]

© COPYRIGHT 2011 Hemmakatten
Om du vill låna mina bilder, glöm inte att fråga först och länka till Hemmakatten!

Kommentarer
Postat av: Barnens Hjältar

Åh vad fina de är!

Hade svarta doc Martens när jag var ung och punkig :-)

2011-03-11 @ 19:18:46
URL: http://barnenshjaltar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0