L som i Lexington



[Foto: Lexington Clothing]

Om jag fick shoppa loss utan att ta hänsyn till plånbokens innehåll (eller brist på) och välja vad jag ville från Lexington Clothing skulle det bli följande fräscha plagg. Min favorit är den mörkblå mjuka kavajjackan med sned knäppning och stora metallknappar. Så snyggt till jeans. Och under hade t-shirten med runt blått tryck passat perfekt. Och så den mörka jeansklänningen sedan. Med trekvartsärm och brodyrkant. Lyxig leisure!

Det finns mycket snyggt i detta märke. Klassiskt men samtidigt modernt. Sköna basplagg i sköna färger. Som håller i de flesta sammanhang. Men framför allt på sommaren. Vilken är din favorit?



[Foto: Lexington Clothing]

© COPYRIGHT 2011 Hemmakatten


Kommentarer
Postat av: maria

vilken härlig blogg du har! jag tittar säkert in igen :)

2011-03-22 @ 11:06:24
URL: http://mariaaa.ratata.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0