Kontraster



[Foto: Hemmakatten]

Helt plötsligt är det vinter igen med ymnigt snöfall och vitpudrad natur. Inomhus frodas den rosa hortensian. Den trivs i ljuset och värmen. Lek och trams med syskonbarn varvat med hembakat från Budapest. Ganska fin söndag faktiskt. Nu sista delen i Milleniumtrilogin. Mitt söndagsbidrag till Fabriken blir vinterbilderna (sista för i år hoppas jag!).

© COPYRIGHT 2011 Hemmakatten
Om du vill låna mina bilder, glöm inte att fråga först och länka till Hemmakatten!

Kommentarer
Postat av: Mia

Ja det kom snö här också men visst är det härligt vackert men jag längtar efter våren nu. Fina bilder som alltid = ) ha en bra måndag!/M

2011-03-28 @ 09:22:52
URL: http://etapp2.weebly.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0