Hyacinter


[Foto: Hemmakatten]

Förmiddagen har jag ägnat åt att pyssla och plantera. Det blev inga rosor men väl söta hyacinter som helgens färska blomsterbidrag. Jag testade att sätta ihop några olika stilleben och visar en av varianterna idag.

Hyacinter

[Foto: Hemmakatten]

Zinkbrickan är full av fina detaljer med en vit pärlhyacint i fokus. Brickan och zinkkrukan är av märket Madam Stoltz och kommer från Marias presenter. Blockljusen likaså. Saltkar från Paradisverkstaden, kermikhjärta från Vävra och zinkhjärta från Enmix. De rosasprakande hyacinterna bor i vita fyrkantiga krukor från Twinshome.

Trevlig helg!


[Foto: Hemmakatten]


© COPYRIGHT 2011 Hemmakatten
Om du vill låna mina bilder, glöm inte att fråga först och länka till Hemmakatten!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Dom luktar så gott!

2011-03-18 @ 17:31:51
URL: http://cissileandersson.blogg.se/
Postat av: Malin

Vad glad jag blir att texten kunde inspirera. Man klarar mer än man tror bara man andas ordentligt. Jag rekommenderar verkligen att ge det ett försök.



Vackra bilder på vackra blommor. Det är också inspirerande!

2011-03-18 @ 21:47:09
URL: http://milonscorner.blogspot.com
Postat av: Barnens Hjältar

Åh så mysigt du gjort!

Jag såg hyacinter här i affären också :-)

Jag kommer nog inte blogga från BB, jag har stannaat på BB mer än sex timmar en gång bara och det var första gången jag födde barn.

Ha en fortsatt fin fredag nu!

2011-03-18 @ 23:03:31
URL: http://barnenshjaltar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0