Lättlagat


[Foto: Hemmakatten]

Det blev en lättlagad middag ikväll. Efter flera timmars fix hemma och ärenden på stan unnade vi oss en middag på lokal. Valet föll på kvarterskrogen som har mycket gott och prisvärt att välja på i sin meny samt det är nära hem. Två bra egenskaper för en restaurang. Det blev en pastarätt med ryggbiff, champinjoner, tomat och manchegosås för min del. Och så ett glas vitt till. Efter ett intensivt joggingpass som fortfarande känns i benen ansåg jag mig vara värd det. Och så det är ju trots allt fredag. :)

© COPYRIGHT 2011 Hemmakatten
Om du vill låna mina bilder, glöm inte att fråga först och länka till Hemmakatten!

Kommentarer
Postat av: Barnens Hjältar

Det ser väldigt gott ut!

Ja du vilket fynd, ibland har man tur!!

2011-07-15 @ 23:57:01
URL: http://barnenshjaltar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0