Fynd

Skärp från ÅhlénsSjal från Twist & Tango

[Foto: Hemmakatten]

Två fina fynd har jag gjort på reorna som pågår i butikerna just nu. Igår en härlig sjal från Twist & Tango, med precis "mina" färger, samt idag ett flätat skärp i beige/silver från Åhléns. Under 200 kr tillsammans, det tycker jag är fynd. Jag är en riktig sjalmänniska och kan inte få för många. Gillar att variera mig och matcha till olika toppar och jackor. Särskilt under vinterhalvåret är det gott med något värmande runt halsen men även tunnare varianter av denna trevliga accessoar fungerar när det är varmare ute.

© COPYRIGHT 2011 Hemmakatten
Om du vill låna mina bilder, glöm inte att fråga först och länka till Hemmakatten!

Kommentarer
Postat av: Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

Fina fynd, gillade speciellt sjalen!



sv: åh vad kul att du också funderar på nytt kamerahus! :) Vad har du för kamera nu då? Det verkar ju bli riktigt bra bilder i alla fall! =)

kram

2011-07-03 @ 02:05:23
URL: http://adaras.se
Postat av: Barnens Hjältar

Jättefina grejer!

ha en fin söndag!

2011-07-03 @ 08:16:24
URL: http://barnenshjaltar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0