Söndag på stan

I butiken IEMSLimegrön symfoni
Härliga kuddar hos IEMS
[Foto: Hemmakatten]

I eftermiddags tog jag och en vän en mysig tur på stan. Först lite inspiration vad gäller mode och inredning. Jag fyndade en skön Dieseltröja/klänning på Åhléns för halva priset och vi insöp härliga färger som limegrönt och cerise hos inredningsbutiken IEMS. Vad mycket det finns att välja på i denna butik. Både inredningsdetaljer, möbler, textilier och belysning. Här går det verkligen att tillbringa mycket tid med att bara titta.

Plånböcker från CeannisDieseltröja
[Foto: Hemmakatten]

Därefter var det dags för en trevlig stund över något ätbart för att fylla på energiförråden hos Kafé Vanilj. Min cheesecake-bit med blåbär och hallon smakade ljuvligt! Perfekt söndag så här långt. Nu blir det middag med både för- och varmrätt. Jag har blivit bortskämd med broder kocks middagar de senaste helgerna och försöker nu hålla samma nivå. Kommer att fungera en kväll i alla fall. Imorgon blir det väl återgång till mera lättlagat om jag känner mig själv rätt. ;)

Kafé VaniljKafé Vanilj
Cheesecake med blåbär & hallon
Kafé VaniljMycket gott att välja på
[Foto: Hemmakatten]

Mysbilderna från stan får bli mina söndagsbilder för Fabriken.

© COPYRIGHT 2011 Hemmakatten
Om du vill låna mina bilder, glöm inte att fråga först och länka till Hemmakatten!

Kommentarer
Postat av: Emilia

Sv. Ja, precis det är härligt att se på de filmerna



Fin blogg! :)

2011-01-09 @ 23:51:03
URL: http://emilialjungberg.weebly.com/
Postat av: Mari

Sv. Ja sådana listor är bra...hoppas att jag kan bocka av alla saker =) Ha en fin dag...

2011-01-10 @ 08:15:10
URL: http://marriie.blogg.se/
Postat av: Sandra

Sv: Visst är det underbart gott med pannkakor! Borde nästan göra det lite oftare. :) Vilken härlig mysdag du haft på stan! :) Härlig inspiration! Ha en bra dag.

2011-01-10 @ 09:35:39
URL: http://aprilhimlar.blogg.se/
Postat av: Anonym

Himla mysig blogg du har, först och främst.

Sen - blev himla avis på tröjan ;)



/malin

2011-01-11 @ 12:54:27
URL: http://inrettenligtmalin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0