Till köket


[Foto: Faksimil Drömhem & Trädgård nr 3, 2011]

I senaste numret av Drömhem & Trädgård finns en stor köksspecial. Det är alltid lika kul att se nya fräscha kökslösningar. Jag lägger lite extra fokus på inredningsdetaljerna, de är lättare (och billigare) att förändra än köket i sig. Och när accessoarerna är i rosa går Hemmakatten i spinn. Visar några bilder från det fina reportaget stylat av AnnCatrin RosenQvist och Lena Kindberg med fotograf Ragnar Ómarsson. Lägg märke till den coola tapeten bakom stänkskyddet ovanför diskbänken. Den heter Flamingo och kommer från Happy Homes.

Underbart dukat köksbord


Tapet Flamingo från Happy HomesDrömhem & Trädgård nr 3, 2011
[Foto: Faksimil Drömhem & Trädgård nr 3, 2011]

© COPYRIGHT 2011 Hemmakatten

Kommentarer
Postat av: Barnens Hjältar

Häftigt, karaffen har fått en kavaj :-)

2011-02-13 @ 10:39:49
URL: http://barnenshjaltar.blogg.se/
Postat av: Yohanna i Las Palmas

Fin fint. Mitt kök behöver lite uppiffning. Kanske borde beställa detta nummer och få det hitskickat. Ocj titta där, där är ju mina vinglas som dekorerar matbordet. Sedan många år tillbaka sparar jag på glasserien Blåklåcka från Duka. För visst är det väl de glasen som man ser?

Trevlig söndag! Tat lugnt med barnpassningen. De suger lätt musten ur en de små...

2011-02-13 @ 13:16:01
URL: http://yohannailaspalmas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0