Raw-fynd

Topp från G-Star RawFynd från Sisters
[Foto: Hemmakatten]

Kan inte låta bli att visa mitt senaste fynd från Sisters. En mjuk lång topp från G-Star Raw. Jag gillar verkligen detta märke, men försöker passa på när det är rea då prisbilden är en aning hög. Plagg i grå nyanser har jag ganska många av i garderoben redan (minst sagt) men det är otroligt hur lätt det kommer hem ännu ett. Förstår inte alls vad det beror på...

Den senaste omslagsflickan för G-Star Raw är den brittiska skådespelerskan Gemma Arterton. Hon har gott om karisma och gör gedigna insatser på filmduken, förutom att vara modell då förstås. Gemma har bland annat medverkat i Prince of Persia, Quantum of Solace, Lost in Jane Austen, Tess av D'Urbervilles. Gemma har en egen blogg på G-Star RAW där det bjuds på mode, filmgalor och anektdoter.

Gemma Arterton för G-Star Raw
[Foto: Skärmdump från G-Star.com]

© COPYRIGHT 2011 Hemmakatten
Om du vill låna mina bilder, glöm inte att fråga först och länka till Hemmakatten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0