Oscarsgalan

James Franco & Anne Hathaway
[Foto: IMDb.com]

Jag tittar just nu på sammandraget av nattens Oscarsgala och jag njuter av varje sekund. Jag har med flit undvikit alla resultat för att få en förstahandsupplevelse även om det är en eftersändning av galan. James Franco och Anne Hathaway leder med ungdomlig spänst och charm. Det är inte bara filmernas afton utan även klädernas. I alla fall om man ser till damernas klädval. Underbara kreationer från modevärldens elit. Glitter, volanger, släp. Vackra smycken och snygga håruppsättningar. Inspirerande på alla plan. Men framför allt gillar jag alla skådespelarprestationer och de berörande filmer som är nominerade. Spänningen innan vinnaren utses och glädjen hos den som ska hålla tacktalet. Så tack för Oscars! Alltid lika kul att titta på!

Och nu precis fick Hämden av Susanne Bier med Mikael Persbrandt i huvudrollen en Oscar för bästa utländska film. Härligt!

Oscarsgalan 2011
[Foto: IMDb.com]

© COPYRIGHT 2011 Hemmakatten


Kommentarer
Postat av: Barnens Hjältar

Åh jag gillar James Franco :-)

2011-03-01 @ 20:11:43
URL: http://barnenshjaltar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0