Förberedelser

Skål från Mateus
[Foto: Hemmakatten]

En lätt frukost blev det denna söndagsmorgon då jag senare ikväll ska äta hemma hos min bror. Brakmiddag utlovas med minst tre rätter. Hoppas få till några bra bilder, men framför allt hoppas jag på en härlig smakkomposition. Det är en födelsemiddag för en vän till familjen och jag ska nu ge mig ut till stadens butiker för att hitta en passande present. Slinker nog in på bokrean för att fynda. En läsupplevelse brukar alltid vara en uppskattad gåva.

Fjärilsskål från Mateus och färgsprakande röd bricka från Bengt & Lotta.

Bricka från Bengt & Lotta
[Foto: Hemmakatten]

© COPYRIGHT 2011 Hemmakatten
Om du vill låna mina bilder, glöm inte att fråga först och länka till Hemmakatten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0