Fejarfredag


[Foto: Hemmakatten]

Som ni märker har jag flyttat runt här hemma igen. Veckans bukett med tulpaner får idag pryda vardagsrummet för att jag ska kunna njuta av dem inför kvällens mys. Det är fejarfredag. Städa, damma, tvätta, vattna blommor, röja skräp. Skönt att få allt färdigt och rent inför veckans bästa kväll: fredag! Det blir ett glas rött, god middag, lite salsamusik på i bakgrunden, en lektion i På Spåret och en ny omgång skickliga intervjuer & samtal ledda av Skavlan. Det är inte mycket som slår denna känsla av att ha en hel ledig helg framför sig. Hoppas ni får en fin fredag!

Det vita blockljuset står i senaste second hand-fyndet, en dessertskål från Myrorna.



[Foto: Hemmakatten]

© COPYRIGHT 2011 Hemmakatten
Om du vill låna mina bilder, glöm inte att fråga först och länka till Hemmakatten!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Vad skönt det låter att få städa INFÖR helgen men jag måste göra det I helgen ;)

Men massa mys osv ska jag ockås hinna med!



Trevlig helg och njut av din lediga fredag :)

Kram

2011-02-11 @ 14:24:13
URL: http://cissileandersson.blogg.se/
Postat av: Barnens Hjältar

Ja det skall bli mysigt, tyvärr gick vår TV sönder idag så vi får kolla på en gammal tjock-TV men det får duga :P

2011-02-11 @ 19:55:02
URL: http://barnenshjaltar.blogg.se/
Postat av: Modekatt

Så fina ljustakar du har, ja egentligen så var allting jättefint!Gillar verkligen din stil, du har känsla för heminredning!



Ha en härlig lördag/Kram

2011-02-12 @ 11:02:43
URL: http://modekatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0