Detaljer

Badrumsaccessoarer hos Frej Jonsson
[Foto: Hemmakatten]

Accessoarer till badrummet i regnbågens alla färger finns att tillgå hos Frej Jonsson i Göteborg. Men även den mer sobra färgskalan präglar produktsortimentet. Grått och svart för en aningen mer sofistikerad look. Jag har visat bilder från butiken tidigare men hittade dessa detaljer som jag tycker kan piffa upp vilket badrum som helst. Visst är det härligt att omge sig med snygga inredningsdetaljer även på badrummet?! Känner att där skulle jag kunna bli mycket bättre, och Frej Jonsson är då ett bra ställe att åka till för inspiration.




[Foto: Hemmakatten]

© COPYRIGHT 2011 Hemmakatten
Om du vill låna mina bilder, glöm inte att fråga först och länka till Hemmakatten!


Kommentarer
Postat av: Barnens Hjältar

Ser fräscht och fint ut!

Ja, tack..veckan flöt på bra men nu är det skönt att maken är hemma igen :-)

Ha en fin fredag!

2011-02-25 @ 14:10:37
URL: http://barnenshjaltar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0