Då börjar vi om igen...


[Foto: Hemmakatten]

Måndag igen och vi har börjat om på en ny vecka. En dag som är full av aktivitet. Det bästa av allt kommer i slutet av dagen; en rolig kurs där tempot är högt och där jag känner att jag lär mig mycket. Precis som det ska vara. Jag kommer hem i lagom tid till att Klass 9A börjar på SVT1. Ett program som det går att ha många åsikter om. En sak är säker i alla fall. Ingen lämnas oberörd. Jag tycker att Klass 9A fyller en viktig funktion i samhälls- och skoldebatten. Och det viktigaste av allt, programmet visar att det alltid går att utvecklas som individ, vare sig du är lärare eller elev...

Idag är det också start på en ny veckoomgång av Halv åtta hos mig som har parmiddagar från Göteborg på agendan. Måste ses, på webben eller i tv. Kul med de sköna västkustsvyerna och de goa göteborgarna som förhoppningsvis dyker upp. Nu ska jag landa i soffan med en kopp te och njuta av lugnet den här kvällen. På återhörande!

Bilder från helgens rosa tulpanbukett som jag matchar med somrig duk från Nyblom & Kollén.


[Foto: Hemmakatten]

© COPYRIGHT 2011 Hemmakatten
Om du vill låna mina bilder, glöm inte att fråga först och länka till Hemmakatten!

Kommentarer
Postat av: Karin

Så fint med rosa tulpaner på bordet, har jag här också:)

2011-02-21 @ 20:34:14
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0