Blått


[Foto: Hemmakatten]

Idag smyckar jag mig med blått som är en av mina favoritfärger jämte grått då förstås. Dagen kommer att bjuda på full aktivitet och jag laddar upp med en rejäl frukost. Passning av syskonbarnen står på programmet och jag utgår ifrån att jag inte kommer att ha möjlighet att uppdatera bloggen mycket mer idag. Det är fullt sjå att hålla ordning på de små och jag vill försöka vara fullständigt närvarande i interaktiviteten. Ha en bra dag!
 

[Foto: Hemmakatten]

© COPYRIGHT 2011 Hemmakatten
Om du vill låna mina bilder, glöm inte att fråga först och länka till Hemmakatten!

Kommentarer
Postat av: Designtjejen/Emmelie

Riktigt snygga!

Kram

2011-02-13 @ 11:05:34
URL: http://designtjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0