På gång


[Foto: Hemmakatten]

Det har faktiskt infunnit sig en smula julstämning här på morgonkvisten. Det var vörtbrödet till frukost som gjorde susen. Och bra stämning blir det också när jag läser ur Dalai Lamas bok Kärlek. Ett ämne som går att belysa ur många synvinklar. Några sidor i taget då och då är fullt tillräckligt. Idag blir det kombinerat hemmafix med en utflykt på stan. Stormen har bedarrat så det verkar riskfritt att ge sig ut. Det pågår flera julmarknader i området, och jag tror att jag ska sikta in mig på marknaden som hålls av Högskolan för Design och Konsthantverk i helgen.

Senare idag tänkte jag provsmaka av den gåva som jag fick under veckans julfest; en äppelglögg samt kanelskorpor. Ska bli kul att testa något nytt. De fina ljusen med vacker träskylt har jag fått av en vän. Gillar verkligen den söta Carpe Diem-skylten som kommer från Balders Hage.

Ha en fin lördag & fånga dagen!



[Foto: Hemmakatten]

© COPYRIGHT 2011 Hemmakatten
Om du vill låna mina bilder, glöm inte att fråga först och länka till Hemmakatten!

Kommentarer
Postat av: Barnens Hjältar

Så mysigt :-) hoppas du haft en bra dag!

2011-12-10 @ 21:01:15
URL: http://barnenshjaltar.blogg.se/
Postat av: evelina

googlade runt efter en blommig kudde från åhlens och hamnade på din blogg och såg att du har en sådan! du råkar inte ha tröttnat på den? isåfall skulle jag jättegärna köpa den av dig, är beredd att betala en del då jag verkligen behöver den! haha kanske verkar knasigt men jag behöver den verkligen :)

2011-12-10 @ 23:00:34
Postat av: Anonym

Fin julstämning!

2011-12-11 @ 05:15:17
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: Barnens Hjältar

Tack, ja nu börjar det verkligen närma sig! Ha en fin tredje advent!

2011-12-11 @ 10:04:48
URL: http://barnenshjaltar.blogg.se/
Postat av: Designtjejen/Emmelie

Åh, vilka fina saker! Jag är ju otroligt förtjust i Balders Hage. Lite av min favoritbutik :-)

Hoppas att du har en bra söndag!

Kram

2011-12-11 @ 11:03:48
URL: http://designtjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0