Fynd


[Foto: Hemmakatten]

Idag har jag varit ute bland butikerna och fyndat för årets julklappspengar. Jag satsar på min träning och vad passar då bättre än att komplettera med nya löparkläder. Halva priset och det var bara att slå till. Vad snabbt jag kommer att springa nu, säkert flyga fram i min Nike-tröja. Välklädd blir jag åtminstone! :)

Det var en trevlig stund på stan med en kompis och vi avslutade men en sen fika på Kafé Vanilj som var helt fullt. Mysigt och avslappnat. Nu är det dags för middag och sedan ser jag fram emot den andra och avslutande delen av Misterioso. Tycker att de har lyckats helt OK med att omvandla romanförlagan till tv-serie även om jag skulle vilja att så mycket mer är med. Det blir alltför fragmentariskt emellanåt och man kommer inte karaktärerna nära. Magnus Samuelsson (vinnare av Let´s dance) är dock en positiv överraskning. Humorn lyser igenom på ett tilltalande sätt, och skådelspelarna Shanti Roney och Claes Ljungmark är alltid sevärda.

Ha en fin kväll!

Bilderna är på en vacker hyacintgrupp som jag fick inför helgen som gick. Gillar särskilt krukan med franskt motiv.




[Foto: Hemmakatten]

© COPYRIGHT 2011 Hemmakatten
Om du vill låna mina bilder, glöm inte att fråga först och länka till Hemmakatten!


Kommentarer
Postat av: Anonym

fin

2011-12-28 @ 23:30:09
URL: http://tveo.blogg.se/
Postat av: Sofia

Fint!

2012-01-01 @ 13:00:45
URL: http://www.intheheadofs.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0