Välmatchat


[Foto: Hemmakatten]

Gårdagen bjöd på många trevliga stunder med vänner och även inspirerande inslag av inredning. Det är alltid lika stimulerande att besöka detta hem då smaken är god och sällskapet gott. Och alltid lika spännande att se vilka nya designobjekt som pryder hemmet. Sovrummet är en välmatchad dröm i vitt och svart med rosa accenter. Svart tapet med spirande blommigt mönster från Mimou, och kuddar på sängen från samma märke. De rosa kuddarna från The Home Company lättar upp med sin pigga cerisa färg. I taket hänger en personlig favorit; Random Light från Moooi.

Utsikten är magnifik. Och balkongen ett meditativt rum. Att dricka sitt morgonte här, eller ta en kvällsdrink, och beskåda havet och himlens möte och skiftningar. Livsnjutning på hög nivå!

Kuddar från Mimou & Home CompanyRandom Light från Moooi

[Foto: Hemmakatten]

© COPYRIGHT 2011 Hemmakatten
Om du vill låna mina bilder, glöm inte att fråga först och länka till Hemmakatten!

Kommentarer
Postat av: Therese

Jättefint! Den stora lampan och utsikten skulle inte jag tacka nej till:)



Ha en skön kväll, kram Therese

2011-04-18 @ 19:36:43
URL: http://corneliascloset.se
Postat av: Designtjejen/Emmelie

Vad fint det ser ut!!

Kramar

2011-04-18 @ 20:48:05
URL: http://designtjejen.blogg.se/
Postat av: Mira

Måste säga att jag verkligen gillar din sida. Konstigt nog verkar jag inte kunna prenumerera på din sida via BlogLovin' och jag undrar varför det går snett. Är det någon annan som också har problem med att prenumerera på den här bloggen?

2011-05-07 @ 01:36:29
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0