Påskbord

Hos Marias Konsthantverk & presenter
[Foto: Hemmakatten]

Jag har lovat att visa fler bilder från Hemmakattens favoritbutik Marias Konsthantverk & presenter, och jag brukar hålla vad jag lovar :). Därför blir det idag en explosion av interiörfoton från denna underbara butik.


Produkter från Greengate
[Foto: Hemmakatten]

Överallt hos Marias Konsthantverk & presenter samlas arrangemang och stilleben som får pulsen att slå högre, och inredningssuget att stegras. Inspirerande konstellationer med söta inredningsobjekt som var och en i sig är fina, men som tillsammans bildar en överväldigande, intagande helhet.




[Foto: Hemmakatten]

Marias Konsthantverk & presenter har lyckats fånga det bästa ur påskens högtid, med zinkkrukor, blommor och vackra vaktelägg i korgar på påskbordet. Kreativiteten lyfter stämningen och dukningen. Tända ljus, björkris, servetter med påskmotiv, små burar med ägg eller blomster och färgglada produkter från Greengate - vad mer kan man begära av ett presentbord? Visst vill man få med sig allt hem?

Glad Påsk!



[Foto: Hemmakatten]

© COPYRIGHT 2011 Hemmakatten
Om du vill låna mina bilder, glöm inte att fråga först och länka till Hemmakatten!

Kommentarer
Postat av: Inger

Tack för fina inspirerande påskbilder. Glad Påsk önskar jag Hemmakatten.

2011-04-22 @ 09:36:30
Postat av: Barnens Hjältar

Det är så vackert så man vill flytta in :P

De får till det riktigt bra med skyltningen :-)

Glad Påsk nu och tack!! Ja just det, jag har sett dig på framsidan några gånger :-)

2011-04-22 @ 10:01:38
URL: http://barnenshjaltar.blogg.se/
Postat av: Karin

GLAD PÅSK:) Kram!

2011-04-22 @ 10:18:35
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: Gabriel

Hej.. Vill skriva att jag tycker att du har en fin blogg och inspirerande på många sätt.. Schysst design oxå.. Är ensamstående pappa till två grabbar.. Har själv precis börjat blogga som pappabloggare.. Skriver en hel del om inredning då jag har en egen stil jag döpt till American Home Style.. Hur kul som helst.. Kram Gabriel..

2011-04-22 @ 18:44:59
URL: http://gabrielgavric.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0