På soffbordet



[Foto: Hemmakatten]

Dagens tema hos Fabriken denna tisdag är "på soffbordet". Jag har inte så mycket på mitt bord i vardagsrummet, ofta är det färska blommor eller en krukväxt tillsammans med ljusstakar och ljushållare. Desto mer finns det under glasskivan. Fyra boxar med plats för det mesta, men jag har valt att lägga alla de magasin som jag prenumererar på här. Mest inredning, men också lite mode och psykologi. Det blir överskådligt med alla tidningar i soffbordets fack, och dessutom lättillgängligt när jag känner för att läsa en stund i soffan. Och det ger inspiration att se alla fina omslag.

Soffbordet kommer från butiken Home Company och Homeline är leverantör.

© COPYRIGHT 2011 Hemmakatten
Om du vill låna mina bilder, glöm inte att fråga först och länka till Hemmakatten!

Kommentarer
Postat av: Barnens Hjältar

Ja, kort vecka för maken denna veckan. Hans pappadagar tog slut igår så han jobbar bara tre dagar denna veckan :-)

2011-04-27 @ 08:55:30
URL: http://barnenshjaltar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0