Ny variant


[Foto: Hemmakatten]

Visst är påsken över men det är inte för sent att njuta av vackra gula blomster för det. Det här är en ny variant av påsklilja (i mitten) som jag såg för några dagar sedan. Lite sötare, lite rundare, lite mer lik en ros. Beige påsklilja tror jag den heter. Någon som vet?

Nu blir det en tur till familjeträdgården igen. Jag längtar UT dessa dagar. Och då bror kocken redan finns på plats blir det förhoppningsvis gott och grillat ikväll! :)

© COPYRIGHT 2011 Hemmakatten
Om du vill låna mina bilder, glöm inte att fråga först och länka till Hemmakatten!

Kommentarer
Postat av: Barnens Hjältar

De är fantastiskt fina!

Vi skall med grilla ikväll, skall lägga karré i marinad redan nu så det hinner gotta till sig.

Ha en underbar fredag!!

2011-04-29 @ 11:07:51
URL: http://barnenshjaltar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0